Διευκρινίσεις για την παροχή tablet ή laptop σε μαθητές/τριες

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σε συνέχεια της ενημέρωσης  που αφορά το αίτημά σας για την προμήθεια tablet ή laptop, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Το Υ.ΠΑΙ.Θ. προτίθεται να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet) στις σχολικές μονάδες, προκειμένου να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές.

Ο εξοπλισμός που θα χορηγηθεί σε μαθητή κατόπιν αιτήματος, αποτελεί περιουσία του σχολείου και είναι υποχρέωση του γονέα/κηδεμόνα να τον επιστρέψει στη σχολική μονάδα μετά την ολοκλήρωση της εξ αποστάσεως.

Στόχος του Υπουργείου είναι:
α) να υποστηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά την περίοδο
αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων για την αποφυγή και τον περιορισμό
της διάδοσης του κορωνοϊού όσο και μετέπειτα στην ποιοτική αναβάθμιση της
παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων, για την
ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της
εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και των νέων μορφών μάθησης.
β) να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού
πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με
χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής
κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως
εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού. Την κατάσταση αυτή επιβαρύνει
περαιτέρω το γεγονός ότι αρκετές οικογένειες δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών
συσκευών για χρήση στο διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες
οικογένειες, τηλεργασία γονέων/κηδεμόνων).

Η Διευθύντρια

Κρητικού Αλεξάνδρα

Αίτημα γονέα/κηδεμόνα για χορήγηση tablet ή laptop

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. Φ.75.2/8557/8-4-2020 εγκύκλιο του Υπουργείου, παρακαλούμε να ενημερώσετε το σχολείο μέχρι σήμερα Τετάρτη 8/4/2020 και ώρα 6.00 μ.μ για τους μαθητές μας που δεν έχουν πρόσβαση σε tablet ή laptop κατά τις ώρες 8.00-16.00, προκειμένου να γίνει αίτημα χορήγησης από το Υπουργείο.

Στο e-mail να αφέρετε το τμήμα του μαθητή και το ονοματεπώνυμό του.

Το e-mail του σχολείου είναι: mail@2dim-rafin.att.sch.gr

Eυχαριστούμε για τη συνεργασία

Η Διευθύντρια

Κρητικού Αλεξάνδρα

 

Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019), σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα (e-mail) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από τη σχολική μονάδα λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονεών ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία. Επιπλέον, οι μαθητές κατά τη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε συνεργαζόμενους με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η ως άνω απαγόρευση, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω παρόχους.

Συστήνεται η σύνδεση των μαθητών μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) (και όχι μέσω εφαρμογής). Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης.

Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας cst@minedu.gov.gr)